onsdag den 9. november 2011

ikke længere mig..

det har været en underlig dag i dag.
Har arbejdet for OD. Det var hårdt,  men det går til et godt formål, og hyggeligt var det da også. Vi fik mad på centeret, lækker mad.. spiste alt for meget, har ikke spist så meget de sidste 4-5 måneder. så havde heller ikke forventet jeg ville få den følelse inden i som jeg fik. du har spist for meget, du bliver fed, og klam, ingen kan lide dig så. - plejede altid at få det sådan når jeg havde spist på MCD. fik dårlig samvittighed..

Ja, nu skete det, hun synes han er sød, de får sikkert noget inden længe. han er bare så meget kommet over mig, men det er jo heller ikke svært.så glad kan han alligevel ikke have været for mig så.. det tog ham hvad, ikke engang en dag? jeg græder hver dag.. flere gange.. tænker hele tiden på ham, selvom jeg så tit prøver at lade være, for jeg ved jeg alligevel aldrig er i hans tanker. men mon hun er det? kan jo heller ikke sige noget tíl det i så fald, for vi er jo ikke kærester mere. så han er fri på markedet, og hun går direkte til ham.. vi har bare lige slået op. så det er ikke noget der gavner mig, og da slet ikke når jeg stadig har svært ved at slippe og glemme ham.. men mennesker kommer og går, og han vil altid være i mit hjerte, uanset om han vil eller ej. om han vil være i mit liv, vælger han selv.

Time_to_pretend_by_blueashtray_large Jalousi har 2 betydninger. det kan være et rullegrdin som holder sollys ude, eller en følelse der opstår ved reel eller indbildt tilsidesættelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar