mandag den 7. november 2011

mit hjerte..

Jeg har siddet og set twilight hele aftenen i går, og new moon her til aften med min lilebror, men nu er han faldet i søvn, så jeg vil ikke se videre uden ham.. tårerne triller ned af mine kinder ligenu.. jeg tænker for meget, alting går mig på..
jeg ved ikke hvordan jeg skal klare min eksamen, for jeg kan intet om det jeg trak. ligemeget hvor meget jeg vil prøve at lære det, kan jeg ikke. jeg har ingen at snakke med, og der er så meget jeg bare har brug for at få sagt. ha, og det skal ikke bare siges til hvem som helst.. ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig, du var halvdelen af mig selv, og nu er du væk. der er en ny pige, som skriver med dig.. jeg hader hende inderligt meget. men jeg har ingen grund til det. udover at jeg stadig elsker dig, og er forelsket i dig. men jeg gjorde det samme mod dig, vi var bare kærester. jeg forbander mig selv, hvilken person er jeg når jeg kan lade dig græde pga. mig. jeg er virkelig ked af det, du må undskylde det.. af hele mit hjerte, hvis jeg nogensinde kunne lave det om, ville jeg ikke tvivle et sekund. vi har skændtes i telefonen i dag, jeg konfronterede dig med nogle ting du havde sagt, det var ubehageligt. men alligevel "dejligt" endelig kunne vi skændes, som vi plejede. det var bare noget andet, fordi vi altid fandt ud af det bag efter, men nu smider du røret på og skriger lad mig være, fat jeg ikke gider dig. undskyld, jeg kan bare ikke give slip..


så voldsom glæde, får en voldsom ende og dør midt i sin sejr. Som ild og krudt...
fortæres, når de kysses..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar