mandag den 28. november 2011

Som sagt siger man at kærlighed kan være det bedste, men også det værste.. jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene det er. Et menneske, en pige, en person som jeg, er nok bare ikke typen som kan undvære kærlighed, jeg mener, det kan alle vel ikke et eller andet sted? Har ikke skrevet så meget på det sidste, for har ikke haft overskud.. har misset mine træninger, haft fravær, søvnmangel, ingen kontakt med venner eller noget, for alt har bare været mig for meget.. men nu er jeg begyndt at komme til træning, selvom jeg dog heller ikke kom afsted i går.. Er holdt op med at spise så meget, har ingen appetit, tror det er fordi jeg er så ked af det.

Gymnasiet bliver skiftet ud, kommer faktisk til at savne nogle.. også meget.. så ved igen ikke om jeg har truffet den rigtige beslutning..

Jeg har tænkt over noget.. at du har noget med en anden pige, viser bare hvor kold og ligeglad du har været med mig, og når man regner efter på det, har hun vist egentlig også være der i et godt stykke tid, det ser ihvertfald sådan ud, dog mens vi havde nedture, men tanken om at dine følelser har været ved en anden, og er det, er uimodståelig hård, og jeg tror egentlig ikke, du nogensinde kommer til at kunne forstå den.

så voldsom glæde, får en voldsom ende og dør midt i sin sejr. Som ild og krudt...
fortæres, når de kysses..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar